Philip Kotler
‘If there was ever a time to transform your marketing, it is now!
Philip Kotler
Zijn naam is synoniem met marketing. Velen beschouwen hem als de bekendste en meest invloedrijke denker op het gebied van marketing wereldwijd. Hij heeft de innoverende Nederlandse marketeer in zijn hart gesloten. Meer dan 600 marketeers hebben de afgelopen 5 seminars aan zijn lippen gehangen.
Laatste keer, vrijdag 26 juni 2009?
Philip Kotler kwam speciaal voor dit seminar naar Nederland. Het is mogelijk een van de laatste keren dat u deze marketinglegende persoonlijk aan het werk heeft kunnen zien.
Philip kwam de Nederlandse marketeers waarschuwen. Met de continue veranderingen in de wereldeconomie raken vele traditionele marketingstrategieën verouderd en overbodig. Veel managers hebben niet in de gaten dat hun markt snel verandert. Het spel wordt anders gespeeld. De winnende strategie van vorig jaar, kan de verliezende strategie van dit jaar worden. Het is de hoogste tijd dat u uw marketingstrategie tegen het licht houdt.
‘De nieuwe uitdaging voor marketingexperts wordt bedrijven te helpen bedenken hoe ze uniek kunnen zijn voor de klant…. Het zijn dus drie stappen. Zorg voor een goed product, ken je klanten door en door, en probeer ze afhankelijk van je te maken.’
Philip Kotler








