Marleen Bekkers
Drs. Marleen Bekkers versterkte het ICSB-team in 1987. Zij is senior adviseur en partner. Zij houdt zich met name bezig met incompany trainingen en advies op het gebied van strategie en planning voor de industrie, dienstverlenende en not for profit organisaties.
Marleen heeft ruime ervaring met het op maat ontwikkelen van in-company workshops. Dit varieert van basistraining marketing tot trainingen voor marketinggevorderden. Recente klanten zijn GS1 en het KNMP (Koninklijke Nederlandse Maatschappij ter bevordering van de Pharmacie). Daarnaast verzorgt zij met veel plezier strategiesessies waarin zij samen met de klant de strategische lijnen voor de komende 3 jaar uitzet. Recentelijk deed zij dit voor het Centrum van Dienstverlening (een grote Rotterdamse welzijnsorganisatie) de TintelTuin (kinderdagverblijven in Noord Amsterdam en de Zaanstreek) de Kweker (een zelfbedieningsgroothandel in levensmiddelen met vestigingen in Amsterdam en Purmerend) en voor MTH (Meeuwsen Ten Hoopen behoort tot de 15 grootste accountants- en belastingadvieskantoren van Nederland).
Marleen werkte mee aan een aantal boeken. Samen met haar collega Yousri Mandour schreef ze "Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen" (meer dan 10.000 exemplaren van verkocht). Samen met Rob Beltman en Kris Brees schreef zij Klant in zicht, Marketing voor not-for-profitorganisaties. Begin 2010 bracht Marleen een boek over businessmodellen op de markt.








