Paul Stamsnijder
Drs. Paul Stamsnijder is oprichter en managing partner van de Reputatiegroep, een strategisch corporate communicatiebureau dat het bedrijfsleven, maatschappelijke organisaties en de overheid helpt bij het creëren van positieve invloed op de beeldvorming rond de organisatie. Paul geldt als autoriteit op het gebied van crisiscommunicatie, corporate branding en reputatiemanagement en is gespecialiseerd in het begeleiden van (top)managers bij reputatievraagstukken (opdrachtgevers zijn o.a. ABN AMRO, Achmea, Rabobank, Vereniging Bedrijfstakpensioenfondsen, FrieslandCampina en Schiphol).
Pauls nieuwe boek ‘De vent is de tent: reputatiemanagement in de praktijk’ is in het najaar van 2010 verschenen. Eerder schreef hij ‘Goed nieuws in kwade tijden: crisiscommunicatie in de praktijk’ en ‘Het merk is dood, leve het merk’. Paul is programmadirecteur voor de Master of Reputation Management (EURIB) en een veelgevraagd spreker, dagvoorzitter en discussieleider.
Bekijk Paul's profiel op LinkedIn.
Paul Stamsnijder in BNR Nieuwsradio over zijn nieuwe boek ‘De Vent is de Tent’ en ‘Reputatiemanagement en leiderschap’.






