Kris Brees
Kris Brees is senior adviseur en partner bij ICSB Marketing en Strategie. Hij ondersteunt organisaties in het benoemen en bereiken van hun klantgerichte toekomststrategie. Enkele van de meer bekende organisaties waar Kris in het recente verleden mee werkte, zijn ANWB, Overtoom, Cito, Roteb en De Lage Landen.
Kris kijkt met veel plezier terug naar trajecten waarin gezamenlijk de klant en de toekomst centraal worden gezet. Van het bepalen van een onderscheidende en enthousiasmerende visie en missie over een uitdagende groeistrategie tot een unieke positionering of relevante en haalbare innovatie.
Kris is co-auteur van het boek 'Klant in Zicht' en van audio CD’s over merkenmanagement, communicatie en strategievorming. Ook is hij één van de drijvende krachten achter het innovation leadersnetwork ‘YellowCats’. Kris deed eerder 15 jaar lang praktijkervaring op als marketeer bij diverse FMCG bedrijven, onder meer als marketing manager bij Unilever.








