Stephan van Slooten


Stephan van Slooten is partner bij Altuïtion, een bureau dat gespecialiseerd is in product-, proces- en service-innovaties die organisaties een onderscheidend voordeel opleveren.

Drs. Stephan van Slooten is co-auteur van de bestseller ‘De 9+ organisatie: van marketshare naar mindshare’. Hiervoor was hij als manager Marketing & Communicatie van Centraal Beheer Achmea ondermeer verantwoordelijk voor de 'Even Apeldoorn bellen'-campagne.

Stephan is een veelgevraagd spreker op marketing- en Customer Experience Management-congressen. Ook geeft hij les aan diverse postdoctorale opleidingen van de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is marketeer pur sang. Met meer dan 15 jaarervaring binnen vooral de financiële dienstverlening is hij thuis in de verschillende facetten van (direct) marketing, innovatie, klantbeleving, communicatie en nieuwe media.

Wat zeggen deelnemers over Stephan van Slooten?
• Stephan heeft een heldere uitleg, vol vaart
• Zijn boodschap is duidelijk en hij brengt het gestructureerd 
• Hij zorgt voor een frisse blik op mijn klanten
• Hij komt met concrete voorbeelden en is interactief

 

"Enorme drive, passie en humor!"