Yousri Mandour
Yousri Mandour is senior adviseur en partner bij adviesbureau ICSB Marketing en Strategie. In deze functie houdt hij zich bezig met een breed scala aan marketing- en strategieprojecten in opdracht van klanten als ABNAMRO, ActiZ, Aedes, Eaton Moeller, KEMA, PPG Industries en SNS Fundcoach.
Yousri was recent betrokken bij de volgende projecten: het ontwikkelen en toetsen van een baanbrekend concept binnen particulier vermogensbeheer, het creëren van customer insights in de OEM-markt en het opzetten en uitrollen van uiteenlopende klanten- en ledenpanels.
Yousri is auteur van de boeken 'Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen' (ruim 10.000 exemplaren van verkocht) en 'Doelgericht Vernieuwen'. Hij treedt regelmatig als docent bij MBA programma’s van RSM/Hotelschool Den Haag, Nyenrode en Avans op het gebied van marktonderzoek en Blue Ocean Strategy. Yousri is officieel gecertificeerd trainer in Systematic Inventive Thinking en in de officiële Blue Ocean Strategy Simulatie.






